Program till årets jiddischseminarium med sista-minuten-deadline 12 augusti

Puffbild program jiddischseminariet 2021

Puffbild program jiddischseminariet 2021Boka in ditt deltagande i årets digitala Jiddischseminarium 15-17 augusti. Vi accepterar nu sista-minuten-anmälningar till 12 augusti.

Se det detaljerade seminarieprogrammet här. Anmälan: jiddischseminariet@gmail.com. Deltagare kan också se alla sessioner i en månad efter seminariet. Tyvärr var det felaktig mailadress för anmälan i ett tidigare utskick, kontrollera adressen om du redan anmält dig men inte fått bekräftelse.

För medlemmar i någon av förbundets olika föreningar är deltagaravgiften 250 kr. För icke-medlemmar är den 350 kr (då ingår 1 års medlemskap i lokalförening). Betalning till bankgiro 689-9967. Alla under 25 år går gratis på seminariet, (vi bjuder på 1 års medlemskap i lokalförening). Då räcker ett mail som anmälan, ange namn och ålder samt önskad mailadress för seminarielänken.

Söndagens konsert samt måndagens teaterworkshop och musikaliska föredrag Lider un Leben går också att delta i på plats på Stallet vid Nybrokajen i Stockholm för de som så önskar – Obs, föranmälan krävs!
Ange i anmälningsmailet om du vill gå på någon av dessa programpunkter på plats, vilken aktivitet det gäller samt hur många biljetter du önskar.

Jiddischseminariet 2021 har fantastiska föredragshållare och kursledare och massor av spännande innehåll. Vi har även mycket program för barn och unga, bland annat är det premiär för en ny barnvisa på jiddisch tonsatt av Georg Riedel! Det är enkelt att delta i seminariet: det är bara att trycka länken som vi skickar ut till alla deltagare och sedan trycka på knappen för önskad session.

Välkomna!
Arrangörskommittén